ABN creditcard

Meld u aan bij ABN creditcard Online en kies voor Card(s) deblokkeren. Klik op de Card die u wilt deblokkeren. Dat is alles! Nu kunt u de Card direct gebruiken.

Meer weten over ABN creditcard Online? Zo activeert u Creditcard Online

Deblokkeren via Creditcard Online of met pincode

U kunt uw nieuwe Card ook deblokkeren door een betaling te doen met uw pincode. De Card is daarna direct klaar voor gebruik. Ook Extra Card-houders kunnen de Card deblokkeren door te betalen met een pincode. (U kunt uw Card niet activeren/deblokkeren met een online aankoop, omdat u hiervoor geen pincode gebruikt.)

Werkt uw Card niet na het activeren? 7 oplossingen.
Card deblokkeren in Creditcard Online Inloggegevens vergeten

ABN creditcard

ABN creditcard

ABN AMRO Inloggen
ABN AMRO hypotheek
ABN AMRO internetbankieren

Nog geen gebruiker van ABN creditcard Online?

Update uw Card-gegevens bij webshops en abonnementen
Is uw oude Card vervangen door een nieuwe? Uw nieuwe Card heeft andere gegevens. Bijvoorbeeld een nieuw 16-cijferig Card-nummer of een nieuwe vervaldatum. Heeft u met uw oude Card online aankopen gedaan of betaalt u hiermee voor online abonnementen? Pas dan deze gegevens aan in uw account bij de webwinkel.

abninloggen

caponelogin

hotmailsignin

hvblogin

inginloggen

inloggening

keybanklogin

mijnoverheidinloggen

nuoninloggen

rabobankinloggen

sbinetbanking

snsbankinloggen

snsinloggen

t-onlinelogin

woodforestlogin

Microsoft365login

Creditcard Online en de Extra Card

Het is niet mogelijk om voor de gebruiker van de Extra Card Creditcard Online aan te vragen. Alle uitgaven die met de Extra Card zijn gedaan, worden apart op het rekeningoverzicht van de Hoofd Card vermeld. Op deze manier kunt u precies zien hoeveel er per ABN AMRO creditcard uitgegeven is.

Ik herken deze transactie niet – Ik wil een transactie betwisten – wat nu?

Ziet u een betaling op uw rekeningoverzicht die u niet herkent, of waar u geen toestemming voor heeft gegeven? Vul dan een betwistingsformulier in (zie verder op deze pagina).

Kijk nog even goed of het misschien toch klopt

Kijk in uw agenda: heeft u rond die tijd misschien een reis gemaakt, of online iets gekocht? (Tip: maak bij elke online aankoop een schermafbeelding van de bevestiging van uw bestelling. Verzamel ze in één map.) Via PayPal betaald? Dan staat in de omschrijving eerst ‘PayPal’.

Onterechte betaling: probeer er uit te komen met de verkoper
Klopt er inderdaad iets niet? Neem contact op met de verkoper om tot een oplossing te komen. Wij vragen u om bewijs dat u contact heeft gezocht met de verkoper, bijvoorbeeld een verstuurde e-mail. Via Google kunt u de contactgegevens van de verkoper opzoeken.

Kies een van de volgende betwistingsformulieren en leg de situatie uit
Komt u er niet uit met de verkoper, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Download het formulier dat het beste past bij de situatie. Vul het in en voeg uw bewijzen bij.